joi, 30 iunie 2011

I will always love you. ..

Si in final cand am crezut ca am uitat , te-ai intors.Te-ai intors in amintiri, in suflet, in fiinta mea. Mi-e frica sa ma mai atasez de cineva .Mi-e frica de tine,de iubirea care ti-o port. Dar totusi cum s-a terminat ?Am terminat-o din cauza mea , sau a ta ? Aceeasi intrebare mi-o pun zilnic, si raspunsul ma tine ca pe jar.Dar ai disparut, nu te mai vad in imprejurimi,sunt doar eu singura,stinghera cu amintirea ta, cu dorul unei imbratisari calde,dorul de a-mi spune " te iubesc",modul in care ma strigai . Nu mai suport. Nu suport gandul ca te-ai folosit , ca te-ai distrat ,ca am crezut cuvintele tale, ca mi-am deschis sufletul in fata ta , desi nu te cunosteam .Mi-ai vandut fericirea.Mi-e frica sa te reintalnsc.Mi-e frica sa iti vad dinou acea privire calda.
Si totusi mi-e atat de dor de ele..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu